ספא לאם ולבת המתנה המושלמת ליום ההולדת

אימא שלך היא האדם הכי מיוחד בחייך, ואין כמו לבלות איתה זמן של איכות. בין אם הבילוי הוא מתנה ליום הולדת או סתם תירוץ כדי לבלות קצת יחד עם אימא, התפנקות בספא היא בחירה מצוינת.

הטיפולים בספא יעזרו לשתיכן להירגע זו בחברת זו, ולחזק עוד יותר את הקשר המיוחד שלכם. בילוי יום ספא רגוע עם אימא שלך הוא רעיון נהדר, במיוחד אם שתיכן גרות במקומות שונים ולא יוצא לכן להיפגש לעתים קרובות.

לא משנה מהו המקצוע שלכן, בעלת עסק, מעצבת תכשיטים או עורכת דין, את ואימא כנראה נשים מאוד עסוקות, שרק לעתים רחוקות מצליחות להתפנות לבילוי כיפי שמגיע לכן. חופשה בספא היא הדרך המושלמת להתרחק קצת מהשגרה הלוחצת ולפנק את עצמכן בכיף.

כיצד לתכנן את הספא המושלם לאם ולבת?

לקלוע למה שאימא אוהבת
כאשר את מתכננת בילוי ספא עם אימא שלך, חשוב שתהפכי את הבילוי לחוויה מיוחדת עבורה. כשאת מזמינה תור לספא, הודיעי להם איזה סוג של טיפול אימא שלך מעדיפה, ובאותה הזדמנות תשאלי איזה שירות מיוחד הם יכולים להציע כדי לספק לאימא את מה שהיא הכי אוהבת.

כשתצאי להרפתקת הספא עם אימא שלך, היא תופתע לטובה לגלות שהצלחת לדאוג לכול הפרטים הקטנים, על מנת להפוך את היום המיוחד שלה, להרבה יותר מיוחד.

למשל, לשלב טיפול בארומתרפיה (aromatherapy) שמשתמש בריחות האהובים עליה, או להזמין כוסית שמפניה שתחכה לה לאחר הטיפול.

טיפולי ספא לאימא
מכוני ספא רבים מציעים חבילות ספא שיכולות לעזור לך ולאימא לבחור בחוויה מותאמת אישית. יש גם אפשרות להזמין את הספא למסיבה פרטית, ולצרף לחגיגה גם את החברה הטובה של אימא ובתה.

חבילות פרטיות שכאלה מאפשרות לכן להשתמש בספא ביתר גמישות, ולעתים קרובות לקבל גם שי מזכרת לכול אחת.

מתוך סוגי הטיפולים השונים המוצאים בספא, תוכלי לבחור בטיפול המועדף על כל אחת מכן, כמו:

טיפולי פנים
סוגי עיסויים, כמו:
עיסוי מזרח מערב
טיפול לכפות הרגליים
אירוודה
עיסוי משולב באבנים חמות
טיפולים בלעדיים כמו:
טקס תה יפני – עיסוי גוף מלא שמשתמש בתמצית תה ירוק (אוצ׳ה) המשלב טכניקות עיסוי, פילינג גוף, מגבות חמות ואבנים חמות.
חוכמת המרווה (טיפול גופני ורוחני באמצעות שמן מרווה)
להפתיע את אימא באקסטרה טיפול

זה רעיון נהדר להפתיע את אימא עם טיפול נוסף שלא ציפתה לו. לדוגמה:

אם היא עוברת טיפול פנים, אולי היא תאהב גם:
טיפול מיוחד לכפות הרגליים שכולל טבילה בשמנים אתריים, פילינג ועיסוי מפנק ומפיג כאבים ועייפות.
או עיסוי בשילוב של אבנים חמות. חום הבזלת משחרר שרירים תפוסים ומעמיק את העיסוי ללא הפעלת לחץ על הגוף.
תוספות שכאלה הן דרך נהדרת לשפר את יום הספא עבור אימא שלך.

להוסיף כרטיס מתנה

כאשר תגיעו לטיפול בספא, המטפלים יודיעו לכן באילו מוצרים הם ישתמשו כשיטפלו בכם, כך שתדעו מה לרכוש, אם תרצו. תנו לאימא כרטיס מתנה שתוכל לבזבז על המוצרים שהיא אהבה. זו יכולה להיות תוספת נחמדה ליום ההולדת שלה שתישאר איתה גם לאחר סיום הטיפול בספא, כי היא תוכל להמשיך את יום הספא גם בבית.

מוצרים כמו מסכות פנים או מלחי אמבט, יוכלו לעזור לה להמשיך ולהירגע כשהיא בבית. אגב, אפשר לרכוש גם מפזר ארומתרפיה עם הניחוחות שהיא אוהבת, כדי ליצור בבית את האווירה המרגיעה של הספא.

לסיים בארוחה

ארוחה משותפת לאחר פינוקי הגוף והנשמה שעברתן בספא, היא דרך לחזק את הקשר עם אימא שלך במהלך הדייט הזה, ולהחליף חוויות גם על מה שעברתן בספא, וגם בכלל על מה שעובר על אימא ועלייך בימים לא קלים אלה של קורונה.

כשאתן שוברות את יום הפינוק שלכן עם ארוחה מרעננת ובריאה, אין ספק שתרגישו הרבה יותר רעננות ונינוחות. נצלו את הזמן הזה כדי להתעדכן בחיים העמוסים של כל אחת מכן, לפני שתיפרדו לשלום, או שתמשיכו לבילוי הבא.

לסיום, במאמר זה דיברנו לבת שמזמינה את אימא שלה לטיפול ספא כמתנת יום הולדת, אבל כמובן שאם את אימא, תוכלי להציע מתנה שכזו גם לבת שלך. יום ספא של אם ובת הוא דרך מושלמת לחגוג ולציין כל אירוע חשוב בחייכן. פנקו את עצמכן בחבילה המיוחדת שמציע אתר הספר לאם ולבת.

דילוג לתוכן