טיפולים מומלצים לכלה לפני החתונה

נשים רבות חולמות על יום חתונתן ועל שמלת הכלולות המפוארת שילבשו מתחת לחופה, אבל לפני שיגיע היום החשוב ביותר בחייהן, כלות רבות בוחרות לעבור טיפולי יופי שונים שיבטיחו שיראו במיטבן מתחת לחופה.

מניקור ופדיקור הם רק קצה הקרחון של אפשרויות הטיפוח שלך לקראת החתונה. יש היום אינסוף הליכי יופי שאת יכולה לקבל היום. כלומר, לא משנה מהי דאגת היופי שלך, תמצאי דרך מהירה יחסית וללא כאבים שתוכל לתקן את הבעיה. הנה כמה מהליכי היופי הלא פולשניים שזמינים היום לכלות שרוצות להגיע לחתונה שלהן רגועות, רעננות ויפות.

טיפולי ספא להרגעת הגוף והנפש
אין כמו יום פינוק בספא, כדרך חווייתית במיוחד להיפרד מהרווקות שלך. חבילת ספא מענגת במיוחד מציעה בילוי זוגי משגע ואינטימי יחד עם החברה הכי טובה שלך. חבילה זוגית זו שמציע הספא יכולה לכלול, למשל:

סוג של עיסוי לפי הבחירה של כל אחת מכן
טיפול משלים שכולל אבני בזלת חמות
טיפול מענג בכפות הרגלים
טיפולים לחיטוב הגוף
אם את רוצה להרגיש בטוחה יותר בשמלת הכלה המהממת שלך, או להתהדר בבטן שטוחה במהלך ירח הדבש שלכם על החוף, טיפול בטכנולוגיות עדכניות שונות יכול להיות הפתרון האולטימטיבי לחיטוב קווי הגוף שלך לפני החתונה.

פיסול גוף מגניב – טיפול באמצעות הקפאת שומן מאפשר להיפטר ממצבורי שומן עקשניים בגוף, שלא הצלחת לסלק באמצעות דיאטה או פעילות גופנית. הטיפול כרוך בהנחת מוליך על האזור המטופל, שמקפיא את תאי השומן והורס אותם מבלי לפגוע בעור עצמו. לאחר הטיפול, במהלך של מספר שבועות, יסולקו תאי השומן המתים מהגוף באופן טבעי באמצעות מערכת הלימפה. התוצאות הסופיות יכולות להיראות תוך 6 שבועות מיום הטיפול.

להיפטר מהצלוליטיס – טיפול בגלי רדיו יאפשר לך להיפטר מצלוליטיס או מעור רפוי הנוצרים בגלל גנטיקה או כתוצאה מאורח החיים שלך. מכשיר המפיק גלי רדיו יעזור לך להשיג עור מתוח וחלק יותר ביום החתונה ובירח הדבש. לאחר טיפול אחד כבר ניתן לראות מראה עור מהודק יותר, אבל ברוב המקרים דרושים בין 6 ל-10 טיפולים שבועיים, כדי לשמור על תוצאות קבועות יותר לאורך זמן.

להיפטר מסנטר כפול או מעודפי שומן בקו החזיה – טיפול בקיבלה (Kybella) משתמש בחומצה דאוקסיכולית (Deoxycholic) כדי להרוס לצמיתות תאי שומן באופן בטוח ויעיל. הזרקת החומר מאפשרת לטפל באזורים עם כיסי שומן קטנים וקשים לטיפול. כמו אזור קו החזייה או הסנטר. החומצה הדאוקסיכולית הורסת לצמיתות תאים שומניים במהלך של שני טיפולים, שההפרש ביניהם הוא לפחות 4 שבועות האחד מהשני. צפויה נפיחות מתונה באזור המטופל למשל 2-1 שבועות.

טיפולי פנים
ניקוי עור הפנים – טכנולוגיה חדשה בשם פוטו-ניאומטיק (Photopneumatics) משלבת טיפול ואקום עם לייזר. הוואקום שואב את עודפי השומן מהנקבוביות והלייזר מפחית את תכולת החיידקים בעור. שיטה זו מטפלת באקנה, בהסרת שיער לא רצוי ובהעלמת כתמי שמש. לרוב יש צורך ב-4-1 טיפולים, שנמשכים 10 דקות כל אחת. לקבלת טיפולים אלה עלייך לשריין לפחות חודש אחד לפני החתונה.

העלמת פצעון – פצעון ענק מתחיל לצמוח על הסנטר, והחתונה בעוד יומיים? במקום להיכנס לפאניקה גשי לרופא העור. זריקת קורטיזון יכולה להפחית את הנפיחות ואפילו להעלים את הפצעון לחלוטין תוך 24 עד 48 שעות מהרגע שהוא נוצר. כדאי לקבל את הזריקה לפחות 24 שעות לפני האירוע.

העלמת כתמי שמש – Retin-A עוזר לתקן את נזקי השמש. ידוע שהנגזרות של ויטמין A מסוגלות לבנות קולגן, לחדש את האלסטין, לטפל בפיגמנטציה ולמתוח את העור. עלייך למרוח את החומר מדי לילה למשך 6 חודשים לפחות. החומר עלול לגרום לצריבה. חשוב להימנע מחשיפה לשמש או לפחות להשתמש בקרם הגנה חזק.

טיפול בעור מגורה ויבש – טיפול בלייזר המיועד במיוחד להעלמת עור מגורה ויבש, מתכוונן למלנין על פני העור ומוחק את פגעי הפיגמנטציה. טכנולוגיה זו מסוגלת לטפל בכתמי שמש, כתמי גיל ונמשים. שיטה זו יעילה גם להסרת קעקועים, אם את מחפשת דרך להיפטר מקעקוע ישן על הכתף, שעלול לפגוע במחשוף שמלת הכלה שלך. בשיטה זו יהיה עלייך להתחיל בטיפולים לפחות שלושה חודשים לפני תאריך החתונה.

דילוג לתוכן